De nit (feat. La Raíz) – Trast

Hui va de música la cosa (m’està agradant a mi això de posar vídeos de youtube).

És una participació de La Raíz en un tema del grup Trast, el tema en qüestió és «De nit».

Vaig començar a escoltar La Raíz per simple curiositat, ja que un dels cantants (Pablo Sánchez) anava en mi a escola, a clase del meu germà més concretament. I la veritat és que em va sorprendre molt gratament, conforme anava escoltant els temes m´anaven agradant més i més. De fet actualment triomfen allà on van, omplint sales i festivals.

Tenen multitud de cançons molt xules, però hui m’apetia escoltar esta col.laboració. A Trast no els tinc tant sentits, però també té molt bona pinta.

En breu La Raíz traurà disc nou al mercat, segur que un gran acert, de la mateixa forma que els últims.

Deja un comentario